2020 година донесе множество предизвикателства за бизнеса. Виртуалните и хибридни събития бяха заели вече своето място в сферата на събитийната индустрия, наложените здравни мерки от началото на година увеличиха многократно търсенето на този тип мероприятия и дадоха възможност на сектора да се развива още по-бързо в тази поска.
За последните месеци ние от Инсайт Ивентс реализирaхме редица виртуални събития. Част от услугите, които предоставихме, включваха:
- Изграждане на лендинг страница за навигация в събитието. Дизайн наподобяващ конгресно лоби за по-лесна ориентация на участниците, давайки всички необходими функционалности – регистрация, информация, програма, лайв сесии, библиотека с допълнителна информация и материали, запис след събитието. Последно, но не и по важност, нашите клиенти получават детайлна информация за поведението на участниците и прекараното време в платформата.
- Успяхме да запазим интерактивността между участниците и организаторите на събития с пълния капацитет на платформи като Zoom, Microsoft Teams, Webex. Взаимодействието се осъществи на различни нива – онлайн чат, разговори, гласуване, споделяне на презентации и видеоматериали.
- За събитията бяха наети професионални симултанни преводачи, според темата на мероприятията. В зависимост от нуждите на клиента, функционалностите на различните платформи позволяват превод на няколко езика.
- Запазихме мащаба на реални събития чрез сцените и декорите на виртуалните студия. Изградихме за нашите клиенти различни по дизайн и функционалност студия, откъдето основните лектори да водят своите презентации и дискусии. Част от застъпените услуги бяха: изготвяне на индивидуален проект на студиото според визуалното съдържание, което клиентът иска да комуникира към участниците; сценично осветление ; видеокамери и видеооператори; обезпечаване на звука; стабилна интернет връзка; техническа поддръжка от специалисти и най-високотехнологичен broadcasting/livestreaming.
- За част от събитията преживяването на всеки участник започна с доставяне на персонализирани подаръци с наши куриери, за да предадем личното отношение на организаторите.
- За да имат възможност нашите клиенти да измерят успеха на организираното от тях събитие, събрахме и обработихме предварително исканите и необходими данни.
Потърсете ни сега на events@insight-events.bg или ни се обадете на +359 887 425209. Ние ще организираме вашето виртуално събитие.